sobota 31. ledna 2009

Pocta aktům

Vždycky když prohlížím na internetu zajímavé fotogalerie, tak žasnu kolik lidí fotí akty. A hlavně kolik lidí fotí výborné akty. Kdo někdy zkoušel v domácích podmínkách vofotit krásu lidského těla, tak ví, že to vůbec není jednoduché. Když ale odhlédnu od technických problémů, tak první záhada pro mne je, jak vůbec ti fotografové dokážou ukecat tolik ženských k focení bez šatů? Trošku mě dráždí, že mně tyto schopnosti zůstaly odepřeny, ale na druhou stranu se můžu soustředit na ostatní fotografická témata a tohle přenechat těm co to umí.
Takže dneska jako takvový vtípek fotka-nefotka aktu-neaktu jako hold těm, co to umí. To je prostě ten nejumělečtější akt jakého jsem schopen.

P.S. Vašku, ty máš jednu (podle mne) geniální aktíkovou fotku z vašeho těhotenství.

Žádné komentáře: