středa 2. září 2009

Fotogalerie

Dal jsem si závazek, že k 1. 9. zprovozním svou fotogalerii. Jak dopadnul výsledek můžete vidět na této adrese: http://jenfotogalerie.cekuj.net/.
Myšlenku na vlastní fotogalerii nosím v hlavě už několik let. Vždycky jednou za uherský rok jsem si vyšetřil večer a udělal jsem si nějaký návrh jak by to asi mohlo vypadat. Po zbytek času jsem nechal projekt uzrávat. Dneska je tedy sklizeň s první ochutnávkou.
A pokud vás zajímá proč se patlám ukrutnou dobu s vlastní galerií, když na webu jsou desítky možností galerií zdarma? Odpověď není jednoduchá. Asi jsem to chtěl zkusit a dokázat si, že dokážu udělat slušné webové stránky. A taky mi to přijde daleko osobnější a vhodnější forma prezentace. Upřímně řečeno nepamatuju si skoro žádné fotky z veřejných galerií, ale když vidím nějaký hezký fotografický web, tak je to daleko větší zážitek.
Doufám, že se vám moje galerie bude líbit a slibuju, že na ni budu pracovat a doplňovat ji v periodách kratších než trvala tvorba:-)

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Tak to se ti povedlo, přehledné a "čisté". Pravda, je to více osobní než veřejné galerie. Zřejmě časem přibude i více kategorií. Oceňuji údaje z EXIF :).

Jan Novotný řekl(a)...

Snažil jsem se. Hlavní bylo vymyslet strukturu a aspoň trochu to naplnit. Plánuju samozřejmě, že další tématické galerie budu k jednotlivým kategoriím přidávat.