pátek 19. února 2010

Z rodinného alba 49

Několikrát jsem se zmiňoval o svém švagrovi. Tak proč vám ho taky nepředstavit. Naše společné fotovýpravy se nám docela osvědčily a vždycky je zajímavé sledovat nakolik se naše fotky liší. (Musím přiznat, že některé fotky mu závidím.)

Akorát je teda ten můj švagr často unavený, takže naše výpravy jsou fakt časově náročné.



Někdy sice vstane, ale to jen aby se pokochal....



...a hned si musí zase lehnout.



A tohle je můj majstrštik. Kolem toho stromu jsem prošel bez zájmu. On tam stál a udělal asi deset fotek. Tak jsem ho (z nudy) vyfotil a povedlo se mi to zrovna v okamžiku, kdy odpálil blesk (čas expozice byl 1/30 s!!! - asi přesedlám na akční fotografii, jsem fakt rychlej)



P.S. Ahoj Peťo. Doufám, že o víkendu něco podnikneme!

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

AHOOOJ, tak to je opravdu vtipný fotoseriál, rozesmál si mě. A určitě něco podniknem...