středa 11. ledna 2012

Saně v létě?

Saně v létě je asi totéž co potápěč v zimě. Je vidět, že to není zas tak nesmyslná představa. Tohohle jsem potkal v neděli v onom lomu. Tvrdil, že mu ani není moc zima (stejně kecal).
S fotkou jsem si trochu pohrál a s výslekem jsem velmi spokojen. Ten minimalismus vodní hladiny, kde se střídá jen černo-bílé zrnění, do toho ty vlnky od potápěče, které to trochu oživují. A pak on - hledící šikmo do protilehlého rohu. No a ta bomba prostě musela zůstat žlutá, po odbarvení to tu fotku docela zabije. (Tak doufám, že nebudu jediný komu se fotka líbí:-)).

2 komentáře:

Myšlenka řekl(a)...

Mně se fotka líbí, jen bych nemusela ten příliš výrazný rámeček :-)

Jan Novotný řekl(a)...

...jo já vím - rámeček je jen pro účely blogu jako takový pokus. Už na něj mám sice i jednu nadšenou reakci, ale fotku bych s ním rozhodně nevyvolával (na druhou stranu bez rámečku to taky není ono - prostě je to fotka na klasickou paspartu).