pátek 27. února 2009

Hippies

Při pohledu na ten krásný volkswagen mi dnešní titulek naskočil úplně automaticky. Některé asociace jsou zcela podprahové (mimochodem, já si můžu přiblížit nezmenšenou fotku, takže vím, že v tom autě trčí krky hudebních nástrojů).
Tohle hnutí mě bohužel nepotkalo. Asi, že jsem byl v 60. letech na houbách a ne v USA. Tak si aspoň večer vezmu kytaru a opráším pár Dylanových songů.

Už mi to nabíhá:

Shadows are falling and I've been here all day
It's too hot to sleep time is running away
Feel like my soul has turned into steel
I've still got the scars that the sun didn't heal
There's not even room enough to be anywhere
It's not dark yet, but it's getting there...

A pro neangličtináře mám i skvělý český překlad:

Padají stíny a není kam se hnout
nedá se spát, ani zapomenout.
Cítím jakobych měl duši z oceli
a že mé jizvy ani slunce nezcelí.
Není kam jít i když by bylo načase,
ještě není tma, ale stmívá se...

Pokud jste duší taky trochu "květinové děti", tak si na stránkách Boba Dylana můžete písničku pustit celou a to dokonce ve třech verzích! No není to paráda?

Žádné komentáře: