čtvrtek 30. dubna 2009

Focení ptáků

Focení ptáků je zajímavé téma, nad kterým přemýšlím už pár dní. Co se mne týče, tak souhlasím s názorem, že na ptáky jsme krátký...(a já navíc i dost slepý), ale pokud máme dlouhé sklo, tak to začíná být lákavé.
Takže jedna z nejlepších fotek, která se mi kdy na toto téma povedla a na kterou jsem dlouhé sklo ani nepotřeboval (holt kdo umí,umí).



No a podobným stylem fotí i pan Foong ze Singapuru, který se svou fotkou vyhrál v amatérské kategorii soutěže "Sony awards".
Všimněte si té podobnosti. Pan Foong použil dost podobný motiv a v podstatě i stejně řešil pozadí. Oba jsme zachytili správný okamžik. Řekl bych, že moje fotka má větší náboj (nemůžu přímo říct, že je živější, ale má v sobě takové budhisticko-filozofické poslání) a taky zobrazuje mnohem zajímavější pózu... Kdybych tu svoji fotku někam poslal - už jsem asi mohl být slavný.


Poznámka autora: Pan Foong na rozdíl ode mne nemá z okna obýváku výhled na hřbitov.

Žádné komentáře: