pátek 1. května 2009

Dawn chorus day

Dneska nechtěně navazuji na včerejší ptačí příspěvek. Zjistil jsem totiž, že místní ekologové pořádají 1. 5. vítání ptačího zpěvu.
Tradice Vítání ptačího zpěvu vznikla v roce 1983 v Birminghamu, kde ornitologové pořádali "dawn chorus day" první neděli v květnu jako oslavu jara. Milovníci ptactva se teď po jejich vzoru v mnoha zemích světa ještě před rozedněním scházejí, aby se zaposlouchali do zvuků přírody. No a naše město v tomhle drží trend,
Takže sraz pro ptakomily je před úsvitem na mostku přes mlýnský potok v Řepčíně, dalekohled a snídani s sebou. (Jo a pozdravujte tam, protože já budu určitě ještě spát.)

A abych se držel tématu, tak jak jsem říkal, že ptáky nefotím, tak jsou výjimky, protože někteří si o to přímo říkají (je fakt, že ten včera moc nemluvil, ale neberte mě tak doslova)


Ale abych byl upřímný, tehdy se to pískle tak viděsilo naší skupiny oranžových zběsilých bankéřek (já byl jen oranžový a zběsilý), že strachy zapomněl lítat i hopkat. Druhá teorie je, že je to ranní ptáče, které daleko doskákalo, ale už prostě nemohlo.
Každopádně to focení pak vypadalo asi následovně. Mimochodem to torzo v popředí je zástupce oranžových zběsilých bankéřek (nebo jejich mužský ekvivalent) a výtečný fotograf v jedné osobě - Vašek Rozkošný se svým NIKONem - seznamte se.



P.S. Jsem spokojený, že se mi povedlo zamaskovat, že nemám žádnou fotografii upalovaných čarodějnic.

Žádné komentáře: