středa 10. června 2009

Pozvánka do kina

Pro své věrné mám v tomto příspěvku nad plán velmi horký tip na zajímavý odkaz. Na těchto stránkách si můžete vychutnat film o naší matičce planetě Zemi nazvaný příhodně "HOME". Jeho autorem je skvělý fotograf (ano, opravdu ho točil fotograf) Yann Arthus-Bertrand. Ten mě už před třemi lety nadchnul natolik, že jsem si i zakoupil několik jeho fotek a ty mi visí v kanceláři coby malé obrazy.
Podstatné na celém tomto příspěvku je to, že film má zrovna premiéru v kinech a volně přístupný (a to dokonce v HD) je na YouTube jen do 14. 6., takže to musíte zvládnout do neděle.
A věřte, že to stojí za to. Kromě toho, že je Yann vizuální kouzelník, tak je to asi nejlepší snímek o ekologii, který jsem kdy viděl. Opravdu mě film donutil dlouze se zamyslet - a to jsem vystudovaný ekolog! A navíc má film i skvělou angličtinu (ale je možnost pustit si i verzi s titulky, nebo třeba v ruštině:-)).

Žádné komentáře: