sobota 12. prosince 2009

Návštěva

Tak nám přišel na návštěvu Bruce. To mě tak napadlo zkusit vyfotit obraz v naší nové televizi, která běhá na frekvenci 100 Hz. Na to, že jsem fotil film z normálního vysílání (tj. bez zastavení obrazu), tak je to myslím docela slušné.



A ještě mám jeden tip pro fotografy. Na stránkách firmy Adobe si můžete stáhnout beta verzi Lightroomu v.3. Vzhledem k tomu, že je považován za profesionální software pro úpravu a katalogizaci fotografií (s odpovídající cenou), tak asi mezi amatéry moc rozšířený není. Do dubna by tahle beta verze měla být naprosto plnohodnotně funkční pro každého.
Mě už v počítači běhá a řeknu vám, že to za vyzkoušení stojí. Hlavně mě překvapila svižnost programu. Ti kdo jsou zvyklí na Adobe Camera Raw nebudou mít s ovládáním problémy.

Žádné komentáře: