čtvrtek 31. prosince 2009

Silvestrovská

Tak tu máme zase konec roku. A to se sluší popřát vám všem mnoho fotografických, životních i jiných úspěchů v tom roce příštím.
A protože nejsem Francouz, tak jsem se rozhodl výraz PF počeštit. Takže mějte ŠŤASTNÝ NOVÝ ROK 2010.




A ještě moje fotografická bilance za rok 2009. Vyfotil jsem celkem 8 082 snímků a zaplácal jsem jimi 53 GB diskového prostoru. Zveřejnil jsem přes 800 fotek (tj. 10 % své tvorby!), z toho na tomto blogu to bylo v 300 příspěvcích přesně 376 fotek.
A už se těším, že příští rok udělám ještě lepší fotky...

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Také ti přeji ŠNR :)
A těch fotek máš opravdu dost, hojně fotíš tak si asi hojný fotograf. Já jsem to nechal spočítat a v jpg jich mám 4x méně :(. Petr

Jan Novotný řekl(a)...

Ta cifra představuje to co jsem vyfotil. Je ale fakt, že ne všechno jsem uchoval pro budoucí generace - část byla smazána pro nedostatečnou kvalitu. (Na druhou stranu se všemi pokusy o úpravu, často v několika variantách se mi archiv zase o něco rozrostl.)