čtvrtek 26. června 2008

O inspiraci

K tvorbě tohoto blogu mě inspirovalo brouzdání po netu během dlouhých zimních večerů (kdeže je jim teď konec). Narazil jsem přitom na několik výborných stránek fotografických amatérů i profesionálů. Některé mě doslova nadchly a nakoply k tomu abych vlastní blog spustil. Fotografické inspirace tímto způsobem čerpám neustále.
Dneska uvádím odkaz na jeden z mých nejoblíbenějších fotoblogů. Za zmínku stojí i jeho moto, jehož souvislost s fotografováním jsem sice nepochopil, ale aspoň vysvětluje název stránek:
"A good merchant hides his goods and appears to have nothing; A skilled craftsman leaves no traces." - Lao-Tzu.
Takže se koukněte na "notraces.com" a nechte se okouzlit rodinou a fotografickým umem autora.

P.S. Vašku, doufám, že kromě inspirace najdeš i dost času abys svůj blog rozjel. Jsem velmi zvědavý.


Trocha poezie.

Žádné komentáře: