pátek 1. srpna 2008

Královská hra

Když mi bylo 8 let, začaly mě zajímat šachy. Tenhle zájem mi vydržel docela dlouho, dokonce jsem si potom v knihovně půjčoval šachovou literaturu a studoval různé styly hry a ve "Slově na sobotu" (to byla taková víkendová příloha novin "Svobodné slovo") jsem luštil šachové rébusy. Dneska z toho už nevím nic, vždyť taky od 14 let jsem šachy nehrál.
Proč píšu o této královské hře je asi vzhledem k dnešní fotce jasné. Jen bych ještě zdůraznil, že ten nenápadný človíček vlevo je velmistr, který je v současných tabulkách 6 nejlepším šachystou na světě. V rámci zahájení šachového turnaje sehrál na náměstí simultánku se zájemci z řad veřejnosti a všechny partie vyhrál.
Taky máte pocit, že už si málo hrajeme (a zvláště inteligentní hry)? Asi večer navrhnu ženě, že si spolu pohrajem. Jsem zvědavý co mi na to řekne (šachy ji zcela určitě nenapadnou).


"Mistr na tahu"

Žádné komentáře: