čtvrtek 14. května 2009

Dračí lodě 2

Protože jsem se ještě nevzpamatoval z náročné služební cesty (byla dost úmorná a dnešní noc v autobuse tomu moc nepřidala) tak nebudu nic složitého vymýšlet a vypomůžu si ještě fotkami z víkendového závodu dračích lodí.


Ono fotograficky to nebyla žádná sláva. Světelné podmínky jsem si vybírat nemohl, stanoviště taky moc ne, takže jsem musel vzít za vděk prodráním se mezi davy lidí na hlavní pláži. Lepší fotky by asi šly získat z nějakého člunu přímo z vody, ale to už bych chtěl asi moc.



Tak jsem se aspoň snažil trošku si vyhrát s kompozicí a zachycením správného okamžiku. Doufám, že je ta moje snaha na dnešních příspěvcích aspoň trochu vidět.



Kromě toho byla tahle akce prvním větším testem mého nejnovějšího přírůstku do rodiny objektivů. A nedá mi to abych svůj TAMRON 70-300 mm nepochválil. Na to, že patří mezi vůbec nejlevnější teleobjektivy (stál necelých 5000,-), tak opravdu kreslí docela slušně. Všechny fotky dračích lodí (i ty z minulého příspěvku) jsou foceny ohniskem 150-300 mm.

Žádné komentáře: