středa 20. května 2009

Padáčkáři 1

Nějak se mi hromadí fotky, takže je nestíhám ani uveřejňovat. Takže dneska se vracím do 9. května, kdy se konaly závody o pohár krále Ječmínka v motorovo-padákovém létání. Přetlak fotek budu opět řešit reportážními sériemi.
A na tomhle místě musím poděkovat ředitelce závodu (Bubu, díky) za echo a příště určitě zas a ještě s větší vášní:-).

Taky mi kamarád říkal, že bych mohl občas dát k dobru i nějaké ty fotografické zkušenosti (dřív jsem to dělával, ale pak jsem se rozhodnul nezatěžovat čtenáře). Takže pokud vás to zajímá, tak focení padáčků je jednoduché: mě se osvědčil objektiv 70-300 mm, manuální zaostření na nekonečno a clona 8 a víc, aby bylo dobře prokreslené i pozadí.

Takže foto 1: Takový úvodní ilustrační pohled s pozemním zázemím, aby fotka nebyla nudná.

Foto 2: Divácky vděčný nízký průlet s pravotočivou zatáčkou.


Foto 3: Taková běžná momentka s trochu vytaženým kontrastem. Snažil jsem se trošku zvýraznit oblohu, která byla jinak bohužel celkem nudná.

Žádné komentáře: