středa 13. ledna 2010

Ze života města 10

Cestou z práce mě autobus dováží do města zrovna v době když se stmívá. Úkoly z domova jsou nenáročné, koupit pečivo a brufen (sami si udělejte obrázek toho co se u nás asi večeří:-)). A protože foťák mám s sebou, tak proč si cestu nezpestřit proběhnutím přes náměstí.

Tak pro ty které zajímá jaký měli olomoučané letos obecní vánoční strom je první fotka.  Je vysoký a stepilý. Ovšem Trojice je vyšší i když to tak nevypadá.



Na další fotce můžete vidět nejnovější olomouckou atrakci. Veřejné bruslení přímo na náměstí. Škoda, že se tu nepořádají nějaké krasobruslařské exhibice, to by teprv byly fotky!



No a když udělám ještě pár kroků, tak už jsem úplně u sloupu nejsvětější trojice, tak můžu zkusit ještě nějaký polodetail. (To je Luďo hlavně pro tebe, abys viděl tu hloubku ostrosti. Je to s clonou 1,7!)



Teď jsem si uvědomil, že dneska jsem vám dnes vlastně udělal reportáž z olomouckého rynku. A to jsem si myslel, že na reportáže nejsem.

Žádné komentáře: