čtvrtek 13. března 2008

Večer v Praze

Dnes jsem trávil bezprizorní večer v Praze. O programu jsem měl celkem jasno. Byl jsem ve FOTO-Škoda obhlídnout všechno to vybavení o kterém si občas s lehce nepřítomným pohledem počtu ve fotografických časopisech a webech. Ten obchod je prostě úžasný! A zrovna zde zástupci firmy SONY přestavovali nové modely zrcadlovek. Řeknu vám upřímně, že "alfa 300" je můj tajný tip. Já vím - všichni příznicvi Canonu a Nikonu teď obracejí oči v sloup, ale my - Minolťáci to vidíme jinak:-). Teď už jen zbývá našetřit pár desítek tisíc korun (ono to chce i slušnější objektiv) a prosadit si investici doma. Jo, tak mě napadá, že ještě nějaký čas vydržím se svým kompaktem. Vždyť přece na technice zas tolik nezáleží - když je dobrý fotograf:-).

Večer jsem potom navštívil výstavu fotek Jana Saudka. Byl to docela silný zážitek. Musel jsem si poupravit na pana Saudka názor. Smekám svůj pomyslný klobouk. Znovu se mi potrdilo, že přetisky fotek v časopisech se liší od originálu velmi dramaticky.




Výstavu vřele doporučuji. Mějte se hezky

Žádné komentáře: