středa 26. března 2008

Zachycení pohybu 1

Nechal jsem se vyprovokovat soutěží vyhlášenou firmou Canon a to přesto, že nevěřím že bych mohl vyhrát a získat tak zrcadlovku. Ona totiž ani ta G9 za druhé místo není tak úplně k zahození:-). Pravděpodobně z toho ovšem bude jen takové fotografické cvičení a pár bodů za účast. Ale k věci. Soutěž je na 3 kola a v tom prvním je téma zachycení pohybu. Do každého kola se posílají dvě fotografie.
Dopředu mi bylo jasné, že nebudu mít dost času lovit nějaké motivy venku. Rozhodl jsem se proto vystačit si s domácím prostředím. Vždyť nějaké neokoukané téma tu najít musím, ne? Na nápad mě přivedly odpolední hrátky s Filipem. A protože s ním se fotit opravdu nedá, tak jsem musel čekat na večer až ho uložíme. Pak byly všechny hračky jenom moje a výsledek můžete posoudit sami. Bohužel jsem zase trochu narazil na problém zvýšeného šumu. Při takovémto umělém osvětlení to můj foťák líp nezvládá. Nicméně zde šum podle mne není až tak na škodu.

Fotka se jmenuje "Opilá tanečnice z dětského hřiště".

Žádné komentáře: