čtvrtek 8. května 2008

Olomouc 1

Olomouc je moje rodné město a navíc docela hezké město. Vždycky když mám čas na procházku po městě, tak se těším, že najdu nějaký zajímavý motiv na focení. Je to výzva! Zatím mám dvě hlavní témata. Za prvé to jsou klasické pohledy na město, jeho památky a zajímavosti a za druhé to je kontrast mezi novým a starým, neotřelé pohledy s trochou provokace.
Hodně jsem se proto těšil na prvního máje, kdy byla zpřístupněná radniční věž. Byl jsem si vědom toho, že snímky z věže budou mít nejspíš "jen" pohlednicový charakter, ale i tak v mém archivu nemůžou chybět. Bohužel bylo šedivě zataženo a poprchalo, ale i tak to stálo za to.



Takže pro neolomoučáky: "vidíte tu nejhistoričtější část města - část Horního náměstí v popředí a za ním Žerotínské návrší (kde původně stával Olomoucký hrad) s kostelem sv. Michala".

Žádné komentáře: