neděle 11. října 2009

Exoti 1

Co dělat v sobotu když je deštivo a nevlídno? My jsme navštívili výstavu ptáků "exota". Moc jsem si od toho nesliboval (ptáky obecně nemám rád), ale nakonec jsem byl příjemně překvapen.



Z foťákem se tam dalo opravdu vyřádit do sytosti. Dneska na ukázku předvádím jtakovou malou reportáž. A  přestože jde u ptáků hlavně barvy, tak k reportáži mi sedí víc ta černobílá. (Pro srovnání dám barevné verze na PICASU. Ale až za pár dní, abych tady mohl prezentovat premiérově ještě vydařené portréty.)
  


Bohužel náš Filip se po chvíli začal nudit a být protivný a tak jsme museli prohlídku vzít opravdu letem světem. Proto ani to focení jsem nemohl vzít důkladně. Ale přesto, díky mé ženě která se trpělivě o Fildu starala, jsem nafotil aspoň něco. A protože se výstava koná každoročně, tak po fotografické stránce zůstává výzvou do příštích let.



Žádné komentáře: