pátek 9. října 2009

Nebe nad hlavou

Volně navazuji na včerejší příspěvek letní oblohou s podzimním políčkem.

A ještě přidám nějaké fotografické tlachy (to jsem v poslední době zanedbával). Tentokrát o stativech. Rozbil  se mi totiž starý stativ, upadla  mu hlava (co taky chcete od plastového stativu za 700). Naštěstí na něm zrovna nebyl foťák, takže není čeho litovat. Koupě nového stativu je ovšem zážitek. Nuceně jsem se stal znalcem v tomto oboru, takže kdybyste chtěli vědět něco o stativech, tak vám můžu posloužit:-). Nakonec jsem našel způsob jak vybrat - člověk si prostě musí ujasnit na co nejčastěji stativ potřebuje a dát si finanční limit. Touto metodou jsem vytipoval dva vhodné kousky. No, a vítěz mého výběrového řízení mi byl zrovna doručen a už jsem si ho stihl i ošahat. Jmenuje se Velbon ultra LUXI M a o víkendu s ním vyrážím do terénu.


Žádné komentáře: