sobota 17. října 2009

Z rodinného alba 40

Počasí posledních pár dní stojí vyloženě za starou bačkoru. A protože Filip když je zavřený doma delší dobu, začíná se podobat živelné pohromě, vypravili jsme se do aquaparku.



V celém aquaparku bylo pouhopohých 8 lidí, takže jsme opravdu měli dostatek prostoru a velmi jsme si to užili.



Focení sice bylo dost komplikované, protože jednak už jsem na kompakt odvyknul (a zrcadlovku bych teda na bazén nevzal) a v hledáčku jsem bez brýlí neviděl skoro nic. Potom taky se mi permanentně mlžil objektiv no a světlo nebylo taky nic moc. Na ISO 400 už ze starého kompaktu  příliš kvality vyždímat nelze. Do rodinného alba je to ale dobré.
Zvlášť z téhle poslední fotky mám docela radost. Je to současně taková reminiscence do 7 let zpátky, kdy jsem Blance vzhledem k okolnostem přezdíval "rusalka".


Žádné komentáře: